آیا تاکنون به فکر خرید ظروف مسی  اقتاده اید ؟

اولین چیزی که شما باید به دنبال آن باشید ، پوشش های مختلف مس است. مصریان باستان اولین کسانی بودند که در مورد خاصیت ضد باکتریایی مس آگاهی داشتند. در واقع با شروع از 1800 A.D بسیاری از گلدان ها و قابلمه ها  و ظروف فقط با مس عایق بندی می شوند. مس یک هادی شگفت انگیز است و همیشه غذا را به طور یکنواخت طبخ می کند! روکش داخلی ظروف  مسی با قلع و یا روکش ضد زنگ یک راه ایمن و موثر برای جلوگیری از مسمومیت های مس است. در نتیجه وسایل آشپزی مس ملکه آشپزخانه است. به خاطر داشته باشید که ما مقدار کمی از مس و خصوصیات فلزات را می دانیم.

فواید مس

وسایل آشپزی:

  1. رسانایی – هدایت حرارتی عالی یکی از مزایای اصلی وسایل آشپزی مس است. در نتیجه سرآشپزها هنگام پختن غذاهای حساس به خنکی مانند طرف های سس از مس استفاده می کنند. توزیع یکسان و مناسب گرما در سراسر مواد در پخت و پز غذا یکی از ویژگی های مس می باشد. بسیاری از قابلمه ها فقط دارای یک کف مسی هستند یا در اطراف سطح ظرف مسی می باشند . این نوع وسایل آشپزی گزینه ای عالی برای حفظ دمای ممناسب پخت و پز است.
  2. چسبندگی: مس یکی از بهترین فلزات روی زمین برای چسبندگی بین سطوح است. می توان مس را با فلز اهنی پوشش یکنواختی داد. این بدان معنی است که وقتی مس با فلز دیگری مانند فولاد ضد زنگ پوشانده شده است ، تمام سطح ظرف را محکم تر نگه می دارد و در نتیجه به ماندگاری محصول و همچنین رسانایی یکنواخت گرما کمک خواهد کرد.
  3. مقاومت در برابر خوردگی : مس برای لایه های بعدی صفحه مانند قلع ، فولاد ، نیکل یا آلومینیوم پوشش خوبی است. اگرچه به سختی برخی از فلزات سخت نیست ، اما یک پوشش یکنواخت و عاری از هرگونه نقص برای ظروف می باشد. به نوبه خود ، این چسبندگی باعث کاهش خوردگی در لایه پایه می شود.
  4. منحصر به فرد بودن و طراحی – مس واقعاً به هر نوع ظروف آشپزی مجموعه ای از ظاهر متمایز را می دهد که بسیاری از مجموعه های دیگر آن را ندارند. این زیبایی باعث می شود تا قابلمه های مسی را به صورت باز روی قفسه های ظروف داخل آشپزخانه نمایش دهند و یا در قسمت هایی از آشپزخانه خود آویزان کنید.

آلمیران تک تولید کننده ظروف روحی با بهترین کیفیت برای پخت و پز می باشد.

    مزایای استفاده از قابلمه های مس

به دلیل خاصیت رسانایی ، این فلز یکی از مواد بسیار کارآمد در مصرف انرژی است و گرمای کمتری را نسبت به استفاده شما با ظروف از جنس دیگر احتیاج دارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.